خرید بک لینک با کیفیت،خرید بک لینک قوی،خرید بک لینک ارزان

این محتوا با عنوان خرید بک لینک قوی و خرید رپورتاژ آگهی قوی در تاریخ 13 آبان ماه به روز گردید

اگر می خواهید ترافیک ارگانیک را به وب سایت خود جذب کنید ، باید دو نکته مهم از استراتژی SEO را درک کنید:

ارتباط
قدرت

نکته اصلی این است که گوگل در نتایج جستجوی خود فقط یک هدف را دنبال میکند و آن هم این است که مرتبط ترین نتایج را به کاربر نمایش دهد این کاری است که از ابتدای پیداش گوگل وجود داشته و دارد و برای این منظور الگوریتم های طراحی و راه اندازی کرده است.

شما می توانید بهترین محتوا را از دید خود ایجاد کنید ، اما این یک فضای رقابتی است و گوگل هنگام رتبه بندی صفحات در نتایج جستجو ، عوامل بی شمار دیگری را در نظر می گیرد. یکی از این موارد … تأمین کننده آن محتوا چقدر معتبر (یا قابل اعتماد) است می باشد.

ممکن است فکر کنید که “اقتدار” ذهنی است ، اما گوگل برای اندازه گیری آن یک روش اساسی دارد و آن چیزی نیست جز بک لینک و بک لینک را میتوانید از طریق خرید بک لینک به دست آوردید.

بک لینک چیست؟

بک لینک (که به آن لینک ورودی نیز گفته می شود) لینکی است که از وب سایت دیگری به وب سایت شما انجام شده است. از نظر بصری ، لینک می تواند در یک متن ، روی یک تصویر یا به عنوان یک دکمه قرار گیرد – تا زمانی که منبع یک وب سایت متفاوت باشد ، همه این اتصالات به عنوان لینک دهنده محسوب می شوند. در سئو، بک لینک بسیار مهم است زیرا یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی برای هر موتور جستجوی بزرگ به حساب میاد و این باعث شده حسابی بازار خرید بک لینک داغ شود.

چرا بک لینک ها مهم هستند؟

در حالی که 200 فاکتور رتبه بندی در گوگل شناخته شده است ، بک لینک یکی از مهمترین موارد برای موتور جستجوی گوگل است.

دلیلش این است که یک لینک به وب سایت دیگر بیش از این است که فقط یک لینک – آن رای اعتماد، یک توصیه، یک راه برای ناشران برای گفتن به خوانندگان خود است: “در اینجا یک اعتماد منبع من برو آن را چک کنید از خودتان..”

به خصوص برای مشاغل کوچک یا استارتاپ ها ، به دست آوردن چنین نوع تأییدیه فوق العاده دشوار است. اما اگر می خواهید عملکرد SEO خود را افزایش دهید ، باید اطمینان حاصل کنید که بطور پیوسته بک لینک با کیفیت بالا به وب سایت خود ، بهتر و سریعتر از رقابت خود کسب می کنید.

علاوه بر این ، Gabi Theard ، مدیر بازاریابی در Trujay ، می گوید ، “یک استراتژی ایجاد لینک فقط نمره SEO و دید شما را در Google افزایش نمی دهد. همچنین به خوانندگان نشان می دهد که شرکت شما در چه روابطی با مارک های دیگر ارتباط دارد – و به خوانندگان یادآوری می کند که در آنجا در واقع یک انسان در پشت صفحه است. بک لینک ها می توانند ارتباط بین دو سایت و نحوه کار هر سایت برای کمک به رشد سایت دیگر را نشان دهند. “

“به علاوه ، بک لینک به خوانندگان کمک می کند تا بالاترین درجه اطلاعاتی را که به سوالات آنها پاسخ می دهد ، بدست آورند.”
بک لینک با کیفیت بالا

اگرچه به خاطر داشته باشید که همه بک لینک ها برابر نیستند. اگر فکر می کنید بک لینک به عنوان رأی اعتماد است ، ارزیابی منطقی اعتبار آن رأی نیز منطقی است.

در گذشته ، تاکتیک هایی مانند لینک مزارع ، PBN ها و هرزنامه های نظرات به SEO های کلاه سیاه اجازه می داد تا پروفایل های بک لینک گسترده ایجاد کنند و سیستم را با موفقیت بازی کنند. با این حال ، این تکنیک های ایجاد پیوند کلاه سیاه دیگر کار نمی کند زیرا گوگل در مورد آنها ذکاوت کرده است. در حقیقت ، لینک های “غیر طبیعی” بیش از حد ممکن است حتی مجازات مجازات برای سایت شما باشد.

به عبارت دیگر ، کیفیت به اندازه کمیت در هنگام بازگشت بک لینک اهمیت دارد.

کسب بک لینک با کیفیت بالا احتمالاً چالش برانگیزترین قسمت سئو است. شما پیوندهایی می خواهید که عبارتند از:

معتبر – سایت دارای نمایه معتبر بک لینک (اعتماد به نفس زیاد) است ، بازدید کننده زیادی ایجاد می کند و حتی در SERP ها نیز رتبه خوبی دارد. علاوه بر این ، سایت های .gov و .edu مانند سایت های پیشرو در صنعت وزن بیشتری دارند.

مرتبط – صفحه ارجاع می دهد موضوع یا طرحی مشابه است. به عنوان مثال اگر صفحه اصلی شرکت فناوری شما از یک پست وبلاگ با عنوان “چگونه به گلف بازگردد” بک لینک دریافت کند ، این به عنوان یک بک لینک مناسب یا با کیفیت تلقی نخواهد شد.

منحصر به فرد – اگر سایت به شما مراجعه کند اما به رقبای شما مراجعه نکند ، امتیاز بیشتری خواهید گرفت. در غیر این صورت ، ممکن است داشتن بک لینک خوب باشد ، اما این جدول جدول است.

طبیعی – پیوند حمایت مالی نمی شود ، متن لنگر مارک یا اسپم نیست و صفحه ارجاع دارای تعداد طبیعی پیوند است.

برای مشاهده نمونه ای از دنیای واقعی شرکتی که از این قوانین لینک دهی برای رسیدن به بالای صفحات جستجو استفاده کرده است ، مطالعه موردی ویدئویی ما را در مورد Glassdoor بررسی کنید.

من به عنوان یک استراتژیست SEO که بطور خاص بر ایجاد لینک در HubSpot تمرکز دارد ، من با چالش یافتن منابع با کیفیت بالا که به سایت شما پیوند دارند ، بیگانه نیستم. برای کمک به شما در بهبود رتبه سئو شرکت خود ، این لیست از روش های خلاقانه و منحصر به فرد برای کسب بک لینک را تهیه کرده ام.

نحوه دریافت بک لینک

بازیابی نامهای پیوند داده نشده
پیوندهای متنی را دریافت کنید
لیست های “بهترین X” را دریافت کنید
منبعی برای ناشران دیگر شوید
با خبرنگاران تماس بگیرید
محتوای قدیمی را به روز کنید
ساخت ابزارهای رایگان
راهنماهای نهایی را منتشر کنید
برای کسب پیوندها و ذکرها از تصاویر استفاده کنید
از دایرکتوری ها استفاده کنید (بله ، از دایرکتوری ها!)
از روش ساخت پیوند شکسته استفاده کنید

1. بازگرداندن نامهای پیوند داده نشده

بازیابی نام های تجاری بدون پیوند احتمالاً ساده ترین و سریع ترین راه برای ایجاد بک لینک با کیفیت بالا است.

تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که توجه داشته باشید که چه کسی نام تجاری شما را ذکر می کند ، در وبلاگ ها یا اخبار. می توانید این کار را با استفاده از مواردی مانند Google Alerts ساده (و رایگان) انجام دهید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد موارد ذکر شده خود داشته باشید ، مانند تعداد اشتراک یا مرجع دامنه وب سایتی که از آن نام می برد ، می توانید ابزارهایی مانند BuzzSumo ، Ahrefs Content Explorer یا Mention را انتخاب کنید .

خرید بک لینک و بررسی لینکهای رقبا

اغلب اوقات ، هنگامی که نویسنده نام تجاری ، محصول یا خدمات شما را ذکر می کند ، متوجه می شوید که پیوندی به وب سایت شما اضافه نکرده است. آن وقت است که می توانید یادداشت سریعی برای آنها ارسال کنید و درخواست پیوند مناسب را داشته باشید. این امر همچنین به ناشر این امکان را می دهد تا تجربه بهتری را به خوانندگان خود ارائه دهد و به آنها اجازه دهد كلیك كنند و در مورد مارك ذکر شده اطلاعات بیشتری کسب كنند. این یک برد است ، برنده شوید.

قسمت خلاق این تاکتیک این است که شما می توانید از همین روش برای پس گرفتن پیوندها برای نام های دیگر که مربوط به نام تجاری شما هستند استفاده کنید – از جمله رویدادهایی که سازمان می دهید ، نام کارمندان ، گزارش های تحقیقاتی و غیره.

به عنوان مثال ، می توانید از مصاحبه هایی که مدیران شرکت شما در آن حضور دارند مراقبت کنید و از صفحه پروفایل آنها در وب سایت خود پیوند بخواهید. یا می توانید به ذکر گزارشات یا آماری که منتشر کرده اید بپردازید و از آنها بخواهید یک پیوند مناسب به منبع اصلی داشته باشند.

2. بک لینک متنی را دریافت کنید

آیا توجه کرده اید که برخی از مقاله ها منابع اضافی دارند ، چه به صورت متنی توصیه می شوند و چه در بخش “بیشتر بخوانید”؟

در اینجا مثالی از بخش “بیشتر بخوانید” از SEJ ، جایی که آنها به یک قسمت مرتبط پیوند می خورند:

خرید بک لینک متنی قوی

به این پیوندهای تعبیه شده در متن مقاله پیوندهای متنی گفته می شود .

کلید بدست آوردن پیوندهای متنی یافتن چشم انداز مناسب پیوند برای دستیابی به آن است. با تحقیق در مورد مقالاتی که مربوط به محتوایی هستند که تبلیغ می کنید و از قبل دارای بخش “بیشتر بخوانید” ، می توانید آنها را پیدا کنید .

به عنوان مثال ، فرض کنید شما مطالعه جدیدی در مورد بازاریابی از طریق ایمیل دارید. سعی کنید به دنبال مقالاتی باشید که در مورد روند بازاریابی صحبت می کنند و مقالات دیگر را پیشنهاد می کنند.

در اینجا نحوه پیدا کردن آنها با استفاده از موتورهای جستجو مانند Google وجود دارد:

وقتی برای تهیه کردن مطالعه به سراغ نویسنده می روید ، فراموش نکنید که چرا محتوای شما ارزش نمایش دارد. یک دیگ بخار متقاعد کننده و یک ایمیل شخصی بسیار کمک خواهد کرد.

علاوه بر این ، Theard می گوید: “وقتی عادت به کسب بک لینک را بدست آورید ، ممکن است متوجه شوید که ناشران دیگری مستقیماً به شما مراجعه می کنند. با استراتژی مناسب ایجاد روابط ، ناشران به جای اینکه شما از آنها سiringال کنید ، به شما مراجعه می کنند.”

وی اضافه می کند ، “بک لینک های مبتنی بر رابطه بسیار مهم هستند ، در مقابل مبادله لینک های ساده (و مکرر). Google می تواند ، و خواهد شد ، انتشارات بک لینک را که هوس انگیز است را انتخاب کند ؛ یک بک لینک برای یک بک لینک ، بک لینک خوبی نیست. بک لینک مبتنی بر Google از طریق کلمات کلیدی مرتبط ، اعتبار وب سایت ها و تلاش واقعی برای داشتن ارجاع وب سایت در بالای کالیبرها پذیرفته شده است. “

3. لیست های “بهترین X” را دریافت کنید

مصرف کنندگان امروز قبل از تصمیم گیری برای خرید به دنبال همه گزینه های موجود هستند. آنها اغلب از وب سایت ها یا مقالاتی مانند ” 13 بهترین ابزار رایگان بازاریابی از طریق ایمیل در سال 2021 ” استفاده می کنند تا ببینند دیگران چه توصیه می کنند.

برای اینکه بتوانید درک کنید که این مقالات Best X در صنعت شما چقدر محبوب هستند ، از یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید و میزان جستجوی ماهانه را بررسی کنید. به عنوان مثال ، بیش از 3400 جستجو در ماه برای جستجوی ” بهترین CRM برای مشاغل کوچک ” انجام می شود (با توجه به داده های Ahrefs).

ذکر نام در مقاله هایی که بهترین کالاها را ارائه می دهند مانند محصولی که شما ارائه می دهید ، راهی خارق العاده برای تقویت برند شما ، واداشتن افراد بیشتر به آزمایش محصول شما و البته کسب بک لینک با کیفیت بالا است.

الکس بیرکت ، مدیر ارشد بازاریابی رشد در HubSpot ، در مورد اینکه چرا قرار گرفتن در این لیست برای کسب و کار شما بسیار مهم است توضیح می دهد: “اگر به این نتایج جستجو از نظر نرخ کلیک خالص نگاه کنید ، محدودیت بالایی در میزان بازدید شما وجود دارد. می توانید با رتبه بندی در لیست سایت سایت خود به صفحه محصول خود وارد شوید. “

بیرکت ادامه می دهد – ” همانطور که نیک اوبانکس ذکر کرده است ، اگر می توانید از تلاش برای رتبه بندی شماره 1 تا تلاش برای انحصار همه سایتهای صفحه اول یک جستجوی جستجو ، دید خود را گسترش دهید ، می توانید مقدار کلیک را چند برابر کنید- از طریق سایت ، بازدید وب سایت و میزان فروش شما پایین می آید. و این حتی در جنبه های کمتر قابل پیگیری مانند اثبات اجتماعی و آگاهی از برند نیز فاکتور ندارد. “

“به عبارت دیگر ، این تاکتیک فراتر از ایجاد پیوند است و از پتانسیل آگاهی از نام تجاری نیز بهره می برد.”

برای اینکه محصول یا خدمات خود را در یک لیست جمع بندی کنید ، با یک جستجوی ساده در Google شروع به پیدا کردن وبلاگ های عالی رتبه می کنید که درباره محصول یا صنعت شما می نویسند.

در اینجا چند عبارت جستجوی مفید برای کمک به شما در یافتن چشم اندازهای مربوطه آورده شده است:

بهترین [X]

بهترین [X] برای [Y] به عنوان مثال بهترین CRM برای کارآفرینان

بالا [X]

بالا [X] برای [Y] مثلاً 10 CRM برتر برای مشاغل کوچک

مهمترین چشم اندازها را در یک لیست جمع آوری کرده و براساس اقتدار دامنه (یا اگر از Ahrefs استفاده می کنید Domain Rating) ، مشخصات بک لینک ، رتبه بندی و پتانسیل ترافیک ارجاع آنها را اولویت بندی کنید.

هنگامی که لیست نهایی شما آماده شد ، برای نویسنده یک زمین کوتاه بنویسید تا به آنها نشان دهد که چرا محصول یا خدمات شما شایسته قرار گرفتن در لیست آنها است.

مطابق هر کمپین تبلیغاتی ، یک پیام کوتاه قانع کننده و یک ایمیل سفارشی به شما کمک می کند تا برجسته شوید.

4- منبع دیگری برای ناشران شوید

با استفاده از تخصص و داده های منحصر به فرد خود ، می توانید منبعی برای سایر وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران شوید.

هر بار که شخصی از شما نقل قول می کند ، بک لینک دریافت خواهید کرد. اما بک لینک های مربوط به مرجع دامنه بالا تنها مزیت این تاکتیک نیستند (گرچه به تنهایی سود بزرگی محسوب می شوند). با تبدیل شدن به یک منبع معتبر ، همچنین آگاهی از نام تجاری خود را افزایش می دهید و ترافیک مراجعه به وب سایت خود را هدایت می کنید.

از همه بهتر ، آنقدرها هم که فکر می کنید دشوار نیست.

برای شروع ، به سادگی در HARO مشترک شوید (به خبرنگار دیگری کمک کنید). این یک سرویس رایگان است که منابع متخصص (مانند خود شما) را با وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران که به دنبال همکاران هستند ، متصل می کند.

نحوه عملکرد آن به این شکل است – HARO هر روز برای شما ایمیل ارسال می کند و از نویسندگان صنعت شما سeriesال می کند. می توانید مواردی را انتخاب کنید که با کسب و کار شما همخوانی داشته و از طریق ایمیل از جمله اعتبارنامه خود به آنها پاسخ دهید.

سرعت در اینجا بسیار مهم است ، زیرا اکثر این نویسندگان مطالب زیادی ارائه می دهند. اگر از اولین کسانی هستید که پاسخ می دهید ، شانس بیشتری دارید که برای قطعه نهایی دیده شوید و انتخاب شوید. در صورت انتخاب ، به احتمال زیاد از طریق روزنامه نگار یا وبلاگ نویسی ایمیلی به شما اطلاع داده می شود که مقاله زنده است.

به عنوان مثال ، این یک ایمیل است که چند روز پس از ارسال پیشنهاد در HARO دریافت کردم:

خرید بک لینک با کیفیت،خرید بک لینک قوی،خرید بک لینک ارزان

از تجربه من با HARO ، چاپ مقاله پس از ارسال پاسخ خود حدود چهار هفته طول می کشد. حتی اگر نامه پیگیری از نویسنده دریافت نکرده اید ، به انتشارات توجه داشته باشید تا ببینید آیا در نهایت نقل قول شما به قطعه تبدیل می شود یا خیر.

من دریافتم که به طور متوسط ​​از هر 10 پاسخ دو پاسخ گرفته می شود. این خیلی بد نیست ، اما اگر مثل من هستید ، نمی خواهید آن هشت پاسخ دیگر را که نباید منتشر شود ، تلف کنید.

برای اطمینان از اینکه هنوز از این نقل قول ها در جای دیگر استفاده می کنید ، پیشنهاد می کنم مطالبی را به عقب برگردانید و از آنها برای پاسخ به س questionsالات مشابه در Quora ، LinkedIn یا حتی وبلاگ یا کانال های اجتماعی خود استفاده کنید.

5- با خبرنگاران تماس بگیرید

بلاگرها و روزنامه نگاران توسط ایمیل هایی بمباران می شوند که اطلاعاتی را به آنها تحویل می دهند که بیش از حد تبلیغاتی است و به خوانندگان آنها ارزشی ندارد. به همین دلیل بسیاری از ایمیل های ارتباطی پاسخی دریافت نمی کنند.

با این حال ، روش های موثری برای برجسته کردن زمین شما وجود دارد. پدی موگان ، بنیانگذار Aira ، توضیح می دهد که چگونه تیمش با موفقیت از این تاکتیک برای بدست آوردن بک لینک با کیفیت برای مشتریان خود استفاده می کند:

“ما یک فرد را از شرکت مشتری ، معمولاً بنیانگذار ، مدیر عامل یا مدیر عامل شرکت می گیریم (اگرچه در واقع می تواند هرکسی باشد) و آنها را وادار می کنیم تا نظرات و نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف در اختیار ما قرار دهند.

این مباحث باید نقطه شیرینی بین آنچه شرکتشان برای گفتگو معتبر صحبت می کند و موضوعات مهم خبری باشد. در حال حاضر نمونه های کلاسیک مواردی مانند معنای Brexit برای صنعت X یا آینده صنعت X در دنیای AI یا اتوماسیون است.

درباره این موضوعات گسترده تر در مطبوعات بسیار صحبت می شود ، بنابراین گره زدن آن به موضوعی که مشتری شما می تواند درباره آن صحبت کند ، به شما امکان می دهد به روزنامه نگاران نزدیک شوید و نظرات آنها را برای هر مقاله آینده ارائه دهید. آنها اغلب به همین دلیل به شما لینک می دهند و همچنین اغلب به صفحات نمایه در وب سایت مشتری شما پیوند می خورند. “

Jeff Previte ، مدیر محتوا در Bluleadz ، همچنین نکته ای راجع به برجسته شدن نمایندگی آنها هنگام درخواست روزنامه نگاران با من در میان گذاشت: “وقتی ما برای فرصت های ایجاد لینک جدید فعالیت می کنیم ، دوست داریم از ویدیوی HubSpot در ایمیل های خود استفاده کنیم. ما یک فیلم کوتاه ضبط می کنیم خود و شرکت خود را معرفی کنیم. پس از معرفی ، ما به طور خلاصه توضیح می دهیم که چگونه محتوای ما می تواند به مخاطب خود ارزش برساند و برخی از مواردی را که می توانند به آنها پیوند دهند ارائه می دهد. این یک عنصر انسانی است. بیشتر ارتباطات ایجاد لینک از قالب ایمیل های سرد است. با یک ویدئو ، به گیرندگان یک نام ، چهره و صدایی می دهیم که می توانند با شرکت ما ارتباط برقرار کنند. این لمس کوچک به ما کمک می کند تا برجسته باشیم. “

6. محتوای قدیمی را به روز کنید

اگر مقاله یا گزارش تحقیقی پیدا کردید که مدتی است به روز نشده است ، بررسی کنید تعداد لینک های موجود در این مقاله چقدر است. اگر نشریات زیادی وجود دارد که به آن محتوا اشاره می کنند ، خود را یک گوهر واقعی می دانید.

شما می توانید به سادگی پیش بروید و یک قطعه بهتر و تازه را با داده های مرتبط تر ایجاد کنید.

پس از فعال شدن محتوا ، می توانید با وبلاگ نویسان یا روزنامه نگارانی که به محتوای قدیمی پیوند داده اند تماس بگیرید تا از نسخه به روز شده شما مطلع شوند.

اغلب اوقات ، در چند روز یا چند هفته نتایج تبلیغات خود را به صورت بک لینک یا اشتراک در شبکه های اجتماعی مشاهده خواهید کرد. اما مزایای دیگری نیز در وهله اول ایجاد این رابطه وجود دارد. به عنوان مثال ، ممکن است در پروژه های دیگری که می توانند به شما در رشد نام تجاری و بازدید شما کمک کنند ، همکاری کنید.

در نهایت ، هنگام ساختن لیست ارتباط با ایمیل خود ، یک مزیت طولانی مدت در ذهن داشته باشید و سعی کنید یک رابطه ایجاد کنید – به جای اینکه فقط بر روی لینک پشتیبان تمرکز کنید.

7. ساخت ابزارهای رایگان

ایجاد ابزارهای رایگان ، مانند ماشین حساب یا مولد الگوی ، روشی م effectiveثر برای کسب لینک و حتی تولید آگهی های جدید است.

به طور خلاصه ، در اینجا نحوه شروع کار آمده است:

با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع کنید و ببینید چه چیزی در صنعت شما برای “الگوها” ، “ابزارها” یا “مولدها” مطرح می شود.
ببینید چه ابزارهایی در 10 نتیجه جستجو برای این کلمات کلیدی نشان داده می شوند.
سعی کنید بفهمید کدام ابزار یا ژنراتور در حال حاضر بیشترین بک لینک را دریافت می کند.
ساخت چیزی مشابه اما بسیار بهتر ، به عنوان مثال طراحی بهتر ، گزینه های قابل تنظیم تر ، و غیره

به عنوان مثال ، HubSpot’s Email Signature Generator را در نظر بگیرید. بیش از 29000 جستجو برای “تولیدکننده امضا” در هر ماه در Google انجام شده است ، و ابزار ما یک راه حل بسیار ساده و زیبا از نظر زیبایی ارائه می دهد.

از زمان راه اندازی آن ، با داشتن بیش از 5،520 لینک برگشت از 1،168 دامنه مراجعه کننده ، بسیار مورد استفاده و توصیه قرار گرفته است.

8. انتشار راهنماهای نهایی

Ultimate Guide بخشی از محتوا است که به عنوان بهترین ، جامع ترین منبع در مورد یک موضوع مشخص طراحی شده است. این اطلاعات شامل اطلاعات کافی است که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن لازم نیست به جای دیگری بروید.

در اینجا دو نمونه از وبلاگ خودمان آورده شده است:

راهنمای نهایی بازاریابی ویدیویی
راهنمای نهایی برای بازاریابی محتوا

دلیل اینکه این Ultimate Guide ها بک لینک ورودی را جذب می کنند این است که به وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران کمک می کنند تا مفهومی را که ذکر می کنند ارجاع دهند.

به عنوان مثال ، اگر کسی مقاله ای با عنوان “چگونه کار با SEO را شروع کنیم” بنویسد ، می تواند بر روی چند نکته و تاکتیک تمرکز کند بدون اینکه به طور عمیق توضیح دهد که SEO چیست – در عوض ، آنها می توانند به سادگی به یک راهنمای نهایی SEO پیوند دهند ، اگر خوانندگان آنها س furtherالات بیشتری داشته باشند.

مثالی در اینجا آورده شده است:

خرید بک لینک با کیفیت،خرید بک لینک قوی،خرید بک لینک ارزان

الکس بیرکت ، مدیر ارشد بازاریابی رشد در HubSpot ، از این رویکرد با وبلاگ شخصی خود نیز استفاده می کند. این روش او توضیح می دهد: “یک Ultimate Guide لازم نیست که صریحاً به شما بگوید که یک Ultimate Guide است. به سادگی باید از نظر سودمندی یا ارزش درک شده فراتر از آن باشد.”

“به عنوان مثال ،” بیركت ادامه می دهد ، “من اخیراً یك راهنمای 6500 كلمه ای در مورد تست A / B نوشتم . این مقاله از موضوعات مبتدی تا موضوعات پیشرفته و موارد حاشیه ای را شامل می شود. اساساً ، این مقاله برای هر كسی كه A / B را اجرا می كند یک مقاله قابل علامت است. نه تنها باعث افزایش سریع بازدید واقعی سهام اجتماعی شد ، بلکه به طور مداوم ماه به ماه پیوندهای ارگانیک به دست می آورد. “

خرید بک لینک با کیفیت،خرید بک لینک قوی،خرید بک لینک ارزان

9. برای بدست آوردن پیوندها و ذکرها از تصاویر استفاده کنید

اینفوگرافی ها احتمالاً متداول ترین دارایی بصری هستند که برای کسب بک لینک استفاده می شوند. همیشه خوب است که با آنها آزمایش کنید ، اگر قبلاً این کار را نکرده اید.

با این حال ، اگر احساس می کنید اینفوگرافیک ها برای برند شما خوب کار نمی کنند ، در اینجا چند تصویر دیگر که ممکن است ایجاد کنید وجود دارد:

نمودارها و نمودارها با داده های اصلی
نمودارهایی برای توضیح بصری مفاهیم پیچیده
الگوهای یک صفحه ای
گالری عکس رایگان برای استفاده دیگران

برای اینکه بتوانید از مارک های دیگر از گالری عکس رایگان استفاده کنید ، این کمپین خلاقانه از LinkedIn: چهره واقعی فروش را بررسی کنید . این برند یک کتابخانه بارگیری رایگان از عکس ها ایجاد کرده است که دارای فروشندگان واقعی و غیر کلیشه ای است.

این عکسها همچنین در Unsplash و Pexels (جایی که بیش از 35 میلیون بازدید داشتند) در دسترس هستند که به توزیع کمک می کنند.

خرید بک لینک با کیفیت،خرید بک لینک قوی،خرید بک لینک ارزان

10. از دایرکتوری ها استفاده کنید (بله ، از دایرکتوری ها!)

علیرغم آنچه ممکن است شنیده باشید ، فهرست ها نمرده اند. در حقیقت ، آنها احتمالاً یکی از بهترین راه ها برای بهبود سئوی محلی شما و کمک به مشتریان بالقوه در یافتن مشاغل شما هستند.

البته ، من در مورد دایرکتوری های هرزنامه ای که فقط به خاطر لینک وجود دارد صحبت نمی کنم. این موارد بیش از هر چیز به عملکرد SEO شما آسیب می رسانند.

فهرست هایی که باید در آنها قرار داشته باشید ، فهرست هایی است که افراد در واقع از آنها استفاده می کنند – مانند Google برای کسب و کار من ، Yelp و TripAdvisor. فراتر از این فهرست های معروف ، تعداد زیادی دایرکتوری عمومی و خاص وجود دارد که می تواند به رتبه بندی و بازدید شما کمک کند.

در اینجا چند منبع برای کمک به شما در یافتن دایرکتوری های مرتبط وجود دارد:

21 راهنمای وب که هنوز هم ارزش دارند (مجله موتور جستجو)
استنادهای برتر محلی بر اساس طبقه بندی مشاغل (BrightLocal)
لیست نهایی: 57 فهرست راهنمای مشاغل محلی (HubSpot)
600+ سایت دایرکتوری و نحوه ایجاد لینک سازی دایرکتوری (Linkio)

11. از روش ساخت پیوند شکسته استفاده کنید

این تاکتیک شامل دستیابی به وب سایتی است که دارای پیوند خروجی خراب است (پیوند به منبع خارجی) و پیشنهاد می کند آن را با پیوند به یکی از صفحات شما به روز کنند. البته ، صفحه شما باید منبع خوبی در مورد موضوعی باشد که آنها در ابتدا به آن پیوند می دادند ، بنابراین منطقی است که پیوند خراب را با خود عوض کنید.

دلیل این که این تاکتیک به خوبی کار می کند این است که ارزش زیادی به مدیران وب اضافه می کند – به آنها کمک می کند خطایی را در وب سایت خود برطرف کنند و تجربه خوانندگانشان را بهبود می بخشد.

چالش با این تاکتیک البته یافتن این پیوندهای خراب است.

شما در اینجا چند گزینه دارید:

می توانید به دنبال وب سایت هایی با پیوندهای خراب باشید و منابع مربوطه را در وب سایت خود پیدا کنید که ممکن است به جای آن پیشنهاد کنید.

می توانید به دنبال یک صفحه مرده (404) باشید که قبلاً تعداد زیادی پیوند به دست می آورد ، آن مقاله یا مقاله را با محتوای بهتر و مناسب تر بازسازی می کنید و سپس با کسانی که به مقاله اولیه پیوند داده اند تماس بگیرید.

در هر صورت ، شما به یک ابزار SEO خوب برای کمک به شما در شناسایی پیوندهای خراب نیاز دارید. می توانید Siteliner را که اگر کمتر از 250 صفحه برای مرور دارید رایگان است یا Ahrefs را امتحان کنید که همچنین راهنمای نحوه استفاده از روش ایجاد لینک خراب را با استفاده از ابزار خود منتشر کرده است.

هنگامی که وب سایت های مورد نظر را شناسایی کردید و محتوای خود را آماده کردید ، می توانید کار در زمینه اطلاع رسانی خود را شروع کنید. مطمئن شوید که ایمیل خود را کوتاه و شیرین نگه دارید و تمرکز خود را بر مفید بودن بگذارید ، نه اینکه فقط بک لینک بگیرید

اطمینان حاصل کنید که جستجوگرهای Backlink مناسب را در جعبه ابزار SEO خود دارید

اکنون که لیستی از تاکتیک ها را برای امتحان کردن در کمپین پیوند سازی بعدی خود دارید ، وقت آن است که مطمئن شوید ابزارهای لازم برای موفقیت را نیز در اختیار دارید.

از آنجا که گزینه های زیادی وجود دارد ، من فکر کردم که این مقاله را با لیستی از بهترین جستجوگرهای بک لینک رایگان و آزمایش شده به پایان برسانم.
بهترین جستجوگرهای بک لینک رایگان

Ahrefs Backlink Checker
بک لینک (نیل پاتل)
MonitorBacklinks
OpenLinkProfiler
RankWatch
CognitiveSEO

برای اینکه انتخاب ابزار مناسب برای پروژه بعدی را برای شما راحت تر کند ، من جلوتر رفتم و هر ابزاری را آزمایش کردم تا ببینم چه تعداد بک لینک را می توانند پیدا کنند و همچنین سایر ویژگی های منحصر به فرد دیگری را که هر کدام ارائه می دهند.

من از دامنه خود (www.hubspot.com) برای آزمایش توانایی های هر ابزار استفاده کردم و آنچه در بر داشتم در اینجا است:

1. بررسی لینکها توسط Ahrefs

با دومین خزنده فعال علاوه بر Google ، Ahrefs دارای جامع ترین پایگاه داده پیوند لینک است که داده های به روز را به شما ارائه می دهد. در نسخه رایگان این ابزار ، Ahrefs 100 بک لینک برتر ، 5 لنگر برتر و 5 صفحه برتر را به شما نشان می دهد. این کافی است تا بتوانید از لینک های وب سایت خود از طریق پرندگان دیدن کنید.

اگر می خواهید به جزئیات بیشتری بپردازید ، نسخه پولی داده های بسیار گسترده تری را در اختیار شما قرار می دهد و به ابزارهای دیگری که ممکن است در یک کمپین ایجاد لینک مفید باشد مانند Content Explorer یا لینکهای شکسته خروجی ، نام چند مورد را ارائه می دهد.

2. بک لینک توسط نیل پاتل

ممکن است به اندازه Ahrefs بک لینک یا دامنه ارجاعی نداشته باشد ، اما این ابزار ارزش زیادی در نسخه رایگان دارد. برای اولین بار ، می توانید تا 5000 پیوند بلاک به CSV صادر کنید و عنوان صفحه منبع ، URL و متن لنگر را مشاهده کنید. همچنین می توانید با گنجاندن دامنه ها ، لنگرها یا مناطق (.es ، .de و غیره) نمای را فیلتر کنید. در کل ، من مطمئناً توصیه می کنم این ابزار رایگان را بررسی کنید.

3. مانیتورینگ بک لینکها

MonitorBacklinks تقریباً به اندازه Ahrefs دامنه های مراجعه کننده را انتخاب می کند. علاوه بر این ، آنچه در مورد MonitorBacklinks منحصر به فرد است ، ارائه جزئیات مربوط به بک لینک های برتر است که می توانید براساس Trust Flow یا Citation Flow مشاهده کنید. با این حال ، برای دسترسی به پایگاه داده بیشتر آنها ، باید به نسخه پولی آنها بروید.

4. OpenLinkProfiler

OpenLinkProfiler ابزاری عالی برای تجزیه و تحلیل مشخصات بک لینک شما است. نکته منفی این است که پایگاه داده پیوندهای آنها در مقایسه با Ahrefs یا MonitorBacklinks نسبتاً محدود است. با این وجود ، بینش های زیادی وجود دارد که می توانید (به صورت رایگان) با فیلتر کردن بک لینک های موجود بر اساس دسته هایی مانند صنعت ، TLD ها ، لنگرها یا LIS (امتیاز نفوذ لینک) به دست آورید. این چیزی است که من در سایر ابزارهای رایگان ندیده ام.

این ابزار همچنین نمودارهایی را ارائه می دهد تا به شما نشان دهد کدام صفحه ها بیشترین پیوند را دارند یا کدام کشورها بیشتر به وب سایت شما پیوند دارند.

5. RankWatch

RankWatch دارای یک ویژگی داشبورد عالی است که در آن می توانید مشخصات بک لینک خود را تجسم کنید. از جمله ، می توانید روند کسب پیوند خود را در سه ماه گذشته ، مراجعه به دامنه ها و توزیع لنگر مشاهده کنید. نمودارهای خلاصه کلی به صورت رایگان در دسترس هستند. با این حال ، اگر می خواهید لیست دقیق پیوندهای برگشتی یا ارجاع دامنه های کسب شده خود را ببینید ، باید به نسخه پولی بروید.

6. CognitiveSEO

CognitiveSEO برای دستیابی به یک دید کلی از کل بک لینک ها و ارجاع دامنه ها – و از همه مهمتر ، بررسی سرعت پیوند شما بسیار مناسب است. شما می توانید روند خرید پیوند در 6 ماه گذشته را به صورت رایگان و حتی بدون ایجاد حساب کاربری مشاهده کنید. یکی دیگر از گزارش های تصویری جالب ، صفحه 5 وب سایت برتر است که در آن می توانید نحوه عملکرد وب سایت خود را با بک لینک یا دامنه های ارجاع مشاهده کنید.

همه ابزارهای فوق بینش های ارزشمندی را ارائه می دهند که می توانند به شما در شروع کار با لینک سازی کمک کنند. همه آنها نمای بالینی را در نمایه بک لینک شما ارائه می دهند ، اما هرکدام با اطلاعات اضافی متفاوت ارائه می شوند. آنها را امتحان کنید و ببینید کدام یک برای شما بهترین است.